ایک اور ایئر لائن کا پاکستان میں کام شروع کرنے کا فیصلہ

0

کراچی (اے ون نیوز) ایک اور ایئر لائن کا پاکستان میں کام شروع کرنے کا فیصلہ، کے ٹو ایئر ویز اس سال کے آخر میں اپنے کام شروع کرنے کے لئے تیار، اندرون ملک اور بین اقوامی پروازیں عمل میں لائی جائینگی۔ تفصیلات کے مطابق کے ٹو ایئر ویز اس سال کے آخر میں اپنے کام شروع کرنے کے لئے تیارہے۔

کراچی میں واقع نئی ایئر لائن چترال، اسکردو اور اسلام آباد سمیت ملک بھر میں مقامات کی خدمت کرے گی جس کے بعد میں توسیع دیے جانے کا امکان ہے کیونکہ کمپنی جلد ہی بین الاقوامی مقامات تک پروازیں کریگی۔روسڈا کے سی ای او جولین اسٹورٹن نے معاہدے پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ ان کی ٹیم کے ٹو ایئرویز کی کامیابی میں بڑا کردار ادا کرنے کے لئے پرجوش ہے۔

انھوں نے کہا کہ ہم زیادہ سے زیادہ منقطع نظاموں سے دور جانے اور ایک اسٹاپ حل کو اپنانے کی خواہش کو زیادہ سے زیادہ دیکھ رہے ہیں۔ انکا مزید کہنا ہے کہ یہ خاص طور پر کے 2 ایئرویز جیسی آنے والی تنظیموں کے ساتھ سچ ہے، میں پرجوش ہوں کہ اب ہم ان کے آنے والے آغاز اور آئندہ کی ترقی میں نمایاں کردار ادا کریں گے۔

اس حوالے سے کے 2 ایئرویز کے چیف ایگزیکٹو آفیسر ، طارق راجہ کا کہنا ہے کہ اگر ہم اپنے آپریشنز کی بات کریں تو ہمیں انھیں زیادہ سے زیادہ ہموار بنانا ہوگا۔ انھوں نے کہا کہ ہمیں دوسری تمام چیزوں پر بھی نظر رکھنا ہونگی۔ یہ پاکستان کے لیے بہت زیادہ خوش آئین بات ہے کہ ملک میں ایک اور ائیرلائن اپنا کام شروع کریگی جسکے باعث تمام لوگ آرام سے سفر کر سکیں گے۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here