مچھلی پردودھ پینا نقصان دہ یا صرف وہم؟

0

لاہور(اے ون نیوز)اگر آپ کو مچھلی کھانا بہت پسند ہے تو ایسا اکثر سننے کو ملتا ہوگا کہ اسے کھانے کے بعد کبھی بھی دودھ نوش نہ کریں۔

درحقیقت ایسا مانا جاتا ہے کہ جب مچھلی کے اوپر دودھ پیا جاتا ہے تو یہ جلد پر سفید رنگ کے دھبے یا برص نامی مرض کا باعث بن سکتا ہے۔

اس مرض میں جلد کو اس کی قدرتی رنگت دینے والے خلیات مخصوص رنگدار مادہ بنانا چھوڑ دیتے ہیں۔اور یہ اب کا نظریہ نہیں بلکہ صدیوں پرانا خیال ہے اور ان دونوں کا امتزاج صحت کے لیے تباہ کن مانا جاتا ہے۔

مگر کیا یہ واقعی درست ہے ؟
تو اس کا جواب طبی سائنس نے یہ دیا ہے کہ ایسے کوئی شواہد موجود نہیں کہ مچھلی کھانے کے فوری بعد دودھ پی لینا یا ڈیری مصنوعات کا استعمال نقصان کا باعث بنتا ہے یا جلد پر سفید دھبے ابھر آتے ہیں۔

طبی ماہرین کے مطابق مچھلی کے متعدد پکوان دہی سے تیار کیے جاتے ہیں اور یہ کہنے کی ضرورت نہیں کہ دہی دودھ سے ہی بنتا ہے، جس سے یہ خیال ویسے ہی غلط ثابت ہوجاتا ہے۔تاہم ہوسکتا ہے کہ ان دونوں کا امتزاج بد ہضمی کا باعث بن جائے مگر یہ بھی بہت کم افراد کے لیے مسئلہ بنتا ہے۔

اگر کوئی فرد کسی قسم کی الرجی کا شکار ہو تو انہیں مچھلی اور دودھ کے امتزاج سے ضرور گریز کرنا چاہیے تاکہ کسی قسم کی الرجی کا نشانہ نہ بن سکیں۔مگر ڈاکٹروں کا کہنا ہے کہ مچھلی اور دودھ کے اکھٹے استعمال سے کسی قسم کا نقصان نہیں ہوتا۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here