ٹیبلٹ چارجنگ کے دوران خوفناک حادثہ، کمسن بھائی بھی بہن کو بچاتے ہوئے چل بسا

0

ماناگوا (اے ون نیوز) وسطی امریکا میں چار سالہ بچہ آگ میں جھلس کر ہلاک ہوگیا، کمسن اپنی ننھی بہن کو آگ سے بچاتے ہوئے خود آگ کی لپیٹ میں آگیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق وسطی امریکی ملک نیکارا گوا کے شہر ماناگوا میں ایک چار سالہ بچہ زندہ جھلس کر اس وقت ہلاک ہوا جب وہ اپنی 1 سالہ بہن کو بچانے کی کوشش کررہا تھا۔

میڈیا رپورٹس میں بتایا گیا ہے کہ بچہ اپنی جان گنوانے کے باوجود اپنی بہن کو آگ سے نہ بچاسکا اور وہ بھی آتشزدگی کے باعث جھلس کر ہلاک ہوگئی۔

میڈیا ذرائع کا کہنا تھا کہ آتشزدگی کا واقعہ ٹیبلیٹ میں آگ بھڑکنے کے سبب پیش آیا تھا، ٹیبلیٹ چارجنگ کے دوران زیادہ گرم ہونے کی وجہ سے پھٹا تو آگ بھڑک اٹھی اور دیکھتے ہی دیکھتے پورے کمرے کو اپنی لپیٹ میں لےلیا۔

متاثرہ بچوں کا 24 سالہ والد کمرے کا دروازہ کھولنے میں ناکام رہا تو چھت کے ذریعے بچوں کے کمرے میں داخل ہوا تو دیکھا کہ چار سالہ بچے نے اپنی بہن کو مضبوطی سے گلے لگایا ہوا تھا تاکہ آگ سے بچا سکے۔

والد نے دونوں بچوں کو فوری طور پر اسپتال منتقل کیا تاہم آتشزدگی کے باعث جورڈن کا جسم پوری طرح جھلس چکا تھا جس کے سبب وہ حادثے کے تین گھنٹے بعد ہی ہلاک ہوگیا۔

غم سے نڈھال بچوں کے والد نے میڈیا کو بتایا کہ جب میں اپنے بچوں کو بچانے گیا تومیرے بیٹے نے اپنی بہن کا اس طرح احاطہ کیا ہوا تھا کہ وہ اپنی بہن کے اوپر تھا اور اسے مضبوطی سے گلے لگایا ہوا تھا، والد نے کہا کہ جورڈن کی بدولت میری بچی صبح 3.40 بجے تک زندہ بچی رہی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ پولیس واقعے کی مزید تفتیش کررہی ہے تاہم ابھی تک یہ واضح نہیں ہوسکا ہے کہ ٹیبلیٹ کا ماڈل اور نمبر کیا تھا۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here